Schindler Ahead ActionBoard vám přináší vždy aktuální přehled o stavu vašich výtahů a eskalátorů. V reálném čase zobrazuje data, na jejichž základě můžete okamžitě jednat nebo rozhodnout o dalším postupu a prioritách, například pokud jde o plánování údržby. Je také zdrojem cenných statistik a údajů o historii zařízení. Díky těmto vstupům dokážete rychleji a efektivněji identifikovat případné technické problémy a řešit je dříve, než ovlivní plynulý chod zařízení. S využitím těchto dat lze také optimalizovat harmonogram údržby.
Prostřednictvím webového rozhraní nebo mobilní aplikace Schindler Ahead ActionBoard, která je dostupná pro chytré mobilní telefony i tablety, máte potřebné údaje vždy k dispozici. Samozřejmostí je zasílání automatických upozornění, které k vám zamíří přímo prostřednictvím aplikace nebo e-mailů. Správcům zařízení usnadní tento nástroj nejen zajištění spolehlivého provozu, ale také sdílení informací s vlastníky budov a cestujícími. Přispívá tak ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Uživatelské rozhraní je přehledné, srozumitelné a snadno ovladatelné. Rychle a bez problémů se v něm zorientují i lidé, kteří nejsou technicky tak zdatní.
Jedinečný nástroj pro jedinečné zákazníky. Ovládací panel snadno přizpůsobíte svým prioritám a potřebám. Sami si určíte, co se vám bude zobrazovat na hlavní stránce.
Sami si vyberte, jaké informace a upozornění chcete přijímat. Snadno a rychle nasdílíte se zákazníky, nájemníky i obchodními partnery podstatné informace, například o plánovaném servisu.
Webová aplikace je plně responzivní. To znamená, že se vám bude správně zobrazovat na jakémkoliv typu zařízení od mobilu po tablet.
Využití Schindler Ahead ActionBoard není podmíněno propojením se stolním počítačem. K dispozici je i aplikace pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS a Android.
Přizpůsobte své portfolio v mobilní aplikaci svým potřebám filtrováním a výběrem účtů, zákazníků a budov.
Prostřednictvím ActionBoard můžete přijímat užitečná oznámení, k nimž patří například předpokládaný čas příjezdu servisního technika.
Můžete si také nastavit, jaká automatická upozornění a reporty si přejete dostávat. Nezmeškáte tak žádné důležité aktualizace.
Se Schindler Ahead ActionBoard si usnadníte i přípravu souhrnných přehledů a reportů.
S tímto nástrojem budete mít vždy po ruce kompletní informace o historii zařízení. Poskytuje například přístup k historii oprav.
Informace o servisní historii i aktuálním stavu vám umožní lépe plánovat servis a vycházet přitom z podložených dat, nikoliv odhadů.
Stačí pár kliknutí a zašlete žádost o servis nebo se telefonicky či e-mailem spojíte se zástupcem servisní firmy.
Díky aktuálním informací o stavu zařízení získáte cenný náskok a můžete předvídat a včas řešit případné technikcé problémy ještě dříve, než ovlivní plynulý chod výtahu.
Všechny důležité informace o servisu nebo případném technickém problému zvládnete snadno a rychle sdílet s vlastníkem zařízení nebo svými nájemníky.