Bezpečnost provozu a řádná údržba jsou bezpochyby základními požadavky každého provozovatele zařízení. Naše společnost však nabízí více - vytvořili jsme balíčky s volitelnými službami, abychom mohli lépe vyhovět všem vašim osobním nebo provozně specifickým potřebám.
Důraz klademe především na provádění praktických kroků, které vedou ke zvýšení spolehlivosti a bezpečnosti zařízení. Zákazník může volit mezi třemi typy servisních smluv odlišných podle úrovně servisu, který odráží typ zařízení a budovy. Počet doporučených návštěv servisního technika vychází ze stáří, typu výtahu a z četnosti jeho používání. U eskalátorů a pohyblivých chodníků provádíme kontrolní provozně preventivní prohlídky každý měsíc.
Společnost Schindler CZ, a.s. je certifikována podle norem ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001 a řídí se standardy evropské normy EN 13015 - Údržba výtahů a pohyblivých schodů.
Udržujeme všechny značky. Ve skutečnosti 50 % portfolia údržby společnosti Schindler tvoří produkty nebo modely jiných výrobců.
Popis služeb | Standard | Komfort | All-In | Custom |
---|---|---|---|---|
Údržba Schindler Expert Plus® | ✓ | ✓ | ✓ | o |
Schindler e-Alarm® | ✓ | ✓ | ✓ | o |
Bezplatné vyproštění osob 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ | o |
Opravy 7:00 – 15:30 | x | ✓ | ✓ | o |
Spotřební materiál do 500 Kč/návštěva | x | ✓ | ✓ | o |
Opravy 7:00 – 22:00 | x | o | ✓ | o |
Schindler ScoreCard® | o | o | ✓ | o |
Veškerý materiál a náhradní díly | x | x | ✓ | o |
Odborné zkoušky dle ČSN 27 4007 | o | o | ✓ | o |
Inspekční prohlídky dle ČSN 27 4007 | o | o | ✓ | o |
Provozní prohlídky dle ČSN 27 4002 | o | o | ✓ | o |
x - nezahrnuto
✓- zahrnuto
o - volitelné
Komunikační systém nouzového volání spojuje dvoucestnou linkou interkom v kabině výtahu s centrálním dispečinkem firmy Schindler v Praze, a to 24 hodin denně - 7 dní v týdnu. Naši vyškolení pracovníci se starají o osoby, které uvíznou ve výtahu, a okamžitě podnikají kroky k jejich vyproštění.
Rozšíření základní údržby: poruchy během běžné pracovní doby odstraňujeme bez účtování dalších nákladů, přičemž drobný materiál vynaložený na opravy je do předem stanovené hodnoty poskytován zdarma.
Údržba a opravy i mimo provozní dobu: pondělí až pátek od 7 do 22 hodin.
S naším pokrokovým nástrojem Schindler ActionBoard můžete sledovat online provozní údaje a výkonové parametry vašich zařízení, jakož i servisní úkony a opravy.